20.12.13

JouJou nyt HUUTO.NETISSÄ!


HUOM KAIKKI !

 Dal Joujou on nyt laitettu huudettavaksi Huuto.nettiin. Huutoaikaa 6 päivää, aloitushinnasta ja muusta lisätietoa edellisessä postauksessa sekä tietenkin myynti-ilmoituksessa. 

JOS nukke jää myymättä kuuden päivän kuluessa (eli ei tule yhtään huutoa), nukke tulee luultavasti suoramyyntiin tänne blogin puolelle. Yuki chan sekä Hello Kitty tulee myyntiin myöhemmin, PenPen myyty jo erikseen.





LINKKI MYYNTI-ILMOITUKSEEN:

Dal Joujou (Mei)

NYT KAIKKI KIINNOSTUNEET HUUTAMAAN, HUUTOAIKAA JÄLJELLÄ VIELÄ VAJAAT KAKSI PÄIVÄÄ ! :)

5 kommenttia:

  1. Mua kiinnostais tarjota! Mutta en pysty tekeen sitä vielä ;/ joten aiotko pidentää huutoaikaa? Ja paljon olis postikulut :3?

    VastaaPoista
  2. Voi että! Mä niin haluaisin ostaa ton, se on niin ihana ♥ Olisi rahatkin valmiina ja kaikki mutta täytyy eka suostutella vanhemmat, eikä ne välttämättä anna :c Olis kyllä tosi ihana, yritän suostutella noi vanhemmat...

    VastaaPoista
  3. Mei saa sittenkin luotani kodin! :3 Evelina, Ayume, Akemi ja Noelle saavat tosin nyt odottaa uusia peruukkeja ikuisuuden + Akemi obitsuaan + minä cossiani mutta ei, ei Meitä voinut jättää. :3 Harmi vain, etteivät kengät kuuluneet mukaan.. muuten hyvä!

    VastaaPoista
  4. Kiitos kaikille kiinnostuneille, erityisesti Maijalle joka saa Mein omakseen :)

    Eli Joujoun osalta kaupat on jo käyty, tänään myöhemmin vielä hieman lisää myyntijuttuja uudessa postauksessa!

    VastaaPoista
  5. Mitenkä mä haluun kans sen joujou mut kerrottako mitenkä mä voisin hankkii sen❓

    VastaaPoista